Οι μεταμορφώσεις του Ford Ecosport.

 

 

 
 

Τρεις παραλλαγές του μικρού της SUV παρουσίασε η Ford στο σαλόνι αυτοκινήτου του Σάο Πάολο. Πρόκειται για πρωτότυπα οχήματα που έχουν ως σκοπό να διαφημίσουν το EcoSport κατά την περίοδο λανσαρίσματός του στις περισσότερες αγορές του κόσμου.

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Οι δύο από τις πρωτότυπες εκδοχές του EcoSport έχουν κάποια σύνδεση μεταξύ τους, καθώς ονομάζονται Beauty και Beast, παίζοντας με το γνωστό παραμύθι «Η Πεντάμορφη και το Τέρας». Το EcoSport Beauty έχει αναμενόμενα αστικό προσανατολισμό, με φώτα ημέρας LED στον προφυλακτήρα, μαύρη οροφή, ασφάλτινα ελαστικά με χαμηλό προφίλ (235/40) και sport ζάντες διαμέτρου 18 ιντσών. Πιο πολυτελές είναι το εσωτερικό, με σύστημα πολυμέσων που φιλοξενεί DVD player και σύστημα πλοήγησης.

Η έκδοση Beast είναι βαμμένη σε άσπρο χρώμα, με λεπτομέρειες γαλάζιες, πορτοκαλί και γκρι. Έχει φώτα ομίχλης LED που θυμίζουν… παγάκια, άνοιγμα στο καπό, τροχούς 18 ιντσών με ελαστικά 235/60 και διαφορετική γρίλια στην τραπεζοειδή μάσκα.

Το μπλε αυτοκίνητο ονομάζεται EcoSport Storm και για τη δημιουργία του οι σχεδιαστές της Ford εμπνεύστηκαν από το F-150 Raptor, το βαρεών καθηκόντων pick up της αμερικάνικης μάρκας, όπως μαρτυρά και η μάσκα. Ο εκτός δρόμου χαρακτήρας του EcoSport Storm τονίζεται από τις ποδιές εμπρός/πίσω, τα προστατευτικά πλαστικά στο πλάι και στα φτερά, τα ελαστικά παντός εδάφους διαστάσεων 215/75 που καλύπτουν τις μικρές ζάντες των 15 ιντσών.

Οι πωλήσεις του EcoSport έχουν αρχίσει στην Ευρώπη, ενώ στη χώρα μας αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες. Τρεις είναι οι διαθέσιμοι κινητήρες, δύο βενζίνης και ένας diesel. Ο 1.0 EcoBoost, στην έκδοση με τα 125 PS και 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, εμφανίζει μέση κατανάλωση 5,3 lt/100 km και ρύπους 125 g. CO2 ανά km. Η τελική ταχύτητα φθάνει τα 180 km/h και η επιτάχυνση 0-100 διαρκεί 12,7 sec.

Ο ατμοσφαιρικός 1.5 βενζίνης Ti-VCT με ισχύ 112 PS χρειάζεται σε μεικτό κύκλο 6,3 lt/100 km και εκπέμπει στο περιβάλλον 149 g/km (είτε με το 6άρι αυτόματο είτε με μηχανικό των 5 σχέσεων). Η τελική ταχύτητα είναι και στις δύο περιπτώσεις 172 km/h, όμως το αυτόματο EcoSport είναι πιο αργό στο 0-100 (14,1 έναντι 13,3 sec). Αυτός ο κινητήρας όμως είναι δύσκολο να έρθει στη χώρα μας, λόγω κυβισμού και κατανάλωσης. Πιο οικονομικός είναι ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 TDCi, απόδοσης 90 PS, ο οποίος καταναλώνει 4,6 lt/100 km και εκπέμπει 120 g/km. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 160 km/h και τα 100 km/h έρχονται σε 14 sec.

 

Διαβάστε περισσότερα στο www.newsauto.gr

 

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?